Suzuki předvedlo na autosalonu v New Yorku novou variantu modelu Kizashi nazvanou hrdě Sport. Zaslouží si toto označení?
Myslíme si, že přívlastek Sport v názvu vozu je poněkud zavádějící. V podstatě jde o pouhý optický paket. Již základní verze modelu Kizashi zaujme zdařilým designem, v této variantě působí jako sportovec elegán.Přejděme detailněji ke změnám u verze Sport. Obsahuje přestylyzovanou výplň masky chladiče, agresivnější přední nárazník, nástavce prahů a miniaturní spojler na víku kufru. Nové plasty doplňují nová osmnáctipalcová kola a snížení vozu o 10 mm oproti základní verzi.V interiéru se objevil volant, hlava řadící páky, madla ruční brzdy a sedadla v černé kůži. Všechny tyto kožené doplňky jsou ozdobeny bílým prošitím.A to je ze změn verze Sport vše. Takže ostrá verze se nekoná. Pod kapotou je vše při starém, benzinový čtyřválec o objemu 2,4 litru a výkonu 181 koní. Kizashi Sport můžete mít s pohonem předních nebo všech kol, dále lze vybírat mezi šestistupňovým manuálem nebo variátorem CVT.Až přijde Kizashi na náš trh bude jistě zajímavou alternativou k zavedeným modelům střední třídy. Zda k nám dorazí i verze Sport se zatím neví.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?