Suzuki předvedlo na autosalonu v New Yorku novou variantu modelu Kizashi nazvanou hrdě Sport. Zaslouží si toto označení?
Myslíme si, že přívlastek Sport v názvu vozu je poněkud zavádějící. V podstatě jde o pouhý optický paket. Již základní verze modelu Kizashi zaujme zdařilým designem, v této variantě působí jako sportovec elegán.Přejděme detailněji ke změnám u verze Sport. Obsahuje přestylyzovanou výplň masky chladiče, agresivnější přední nárazník, nástavce prahů a miniaturní spojler na víku kufru. Nové plasty doplňují nová osmnáctipalcová kola a snížení vozu o 10 mm oproti základní verzi.V interiéru se objevil volant, hlava řadící páky, madla ruční brzdy a sedadla v černé kůži. Všechny tyto kožené doplňky jsou ozdobeny bílým prošitím.A to je ze změn verze Sport vše. Takže ostrá verze se nekoná. Pod kapotou je vše při starém, benzinový čtyřválec o objemu 2,4 litru a výkonu 181 koní. Kizashi Sport můžete mít s pohonem předních nebo všech kol, dále lze vybírat mezi šestistupňovým manuálem nebo variátorem CVT.Až přijde Kizashi na náš trh bude jistě zajímavou alternativou k zavedeným modelům střední třídy. Zda k nám dorazí i verze Sport se zatím neví.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?