Pro modelový rok 2011 bude Impreza WRX na americkém trhu prodávána v novém designu, podobném jako špičková varianta STi. A to pro čtyřdveřovou i pětidveřovou karoserii.
Pohonná jednotka zůstane totožná, stále bude pod kapotou 2,5 litrový čtyřválec boxer (265 koní). Převodovka zůstane manuální pětistupňová, poháněna budou všechna kola.Změny spočívají v rozšíření blatníků, v novém designu nárazníků a objeví se i masivnější spoiler na zádi.
Změny se odehrají i na podvozku, WRX dostane širší rozchod vpředu i vzadu o 38,1 mm a nový rozměr pneumatik 235/45 R17. To slibuje lepší jízdní vlastnosti. Úpravami se zvýšila pohotovostní hmotnost WRX o 15 kg.Oficiálně bude model WRX představen 1. dubna na New York International Auto Show.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?