Pro modelový rok 2011 bude Impreza WRX na americkém trhu prodávána v novém designu, podobném jako špičková varianta STi. A to pro čtyřdveřovou i pětidveřovou karoserii.
Pohonná jednotka zůstane totožná, stále bude pod kapotou 2,5 litrový čtyřválec boxer (265 koní). Převodovka zůstane manuální pětistupňová, poháněna budou všechna kola.Změny spočívají v rozšíření blatníků, v novém designu nárazníků a objeví se i masivnější spoiler na zádi.
Změny se odehrají i na podvozku, WRX dostane širší rozchod vpředu i vzadu o 38,1 mm a nový rozměr pneumatik 235/45 R17. To slibuje lepší jízdní vlastnosti. Úpravami se zvýšila pohotovostní hmotnost WRX o 15 kg.Oficiálně bude model WRX představen 1. dubna na New York International Auto Show.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?