V Jižní Americe jsou pick-upy velmi populární a tak by byla pro Peugeot škoda, kdyby si tento perspektivní segment nechal ujít.
Peugeot Hoggar je malý pick-up vycházející z modelu 207 SW, designově připomíná spíše oplastovanou verzi Outdoor. Bude útočit například na modely Dacii Logan pick-up nebo třeba Fiat Strada.
Vůz určený pro latinskoamerický trh má oproti kombíku řádně zesílenou konstrukci tak, aby dokázal na své korbě převézt až 750 kilo. Objem korby je dostačujících 1150 l.
Designeři převzali přední část bez větších úprav, nová je ale část zadní. Zde se uvelebily světlomety, které pocházejí z nepříliš úspěšného městského modelu 1007.
Připomíná vám jméno Hoggar něco? Pokud ano, můžete si gratulovat k výborné paměti, je tomu už sedm let co Peugeot představil koncept Hoggar. Šlo ale koncepčně o úplně jiný vůz, tehdy šlo o plážovou buginu.
Podobně jako je v Evropě nutností mít v nabídce diesel, v Latinskou Ameriku je nutností mít pod kapotou motor spalující líh. Nejinak je tomu u Peugeotu, který má pod kapotou lihožrouty o objemu 1,4 a 1,6 litru.
A objeví se u nás? Byť jsem na toto téma nenašel nikde ani zmínku, moc bych na to nesázel...
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?