Lexus přichází na Britský trh se sportovním balíčkem pro svůj základní model IS. Snaží se tak využít image sportovní verze IS F.
IS F je poměrně ostrý vůz pro náročné, jeho V8 poskytující 311kW není pro každého. Proto Lexus přichází se sportovním paketem pro obvyklejší varianty modelu IS. Konkrétně se jedná o verze IS 220d a IS 250. K těmto verzím je nyní nabízen takzvaný balíček F-Sport. Jeho součástí jsou sportovně přitvrzený podvozek, osmnáctipalcové elektrony, pozměněná maska chladiče a spojler na víku kufru. Interiér je vyšperkován hliníkovými pedály a sportovními sedadly. Verze IS 250 je k mání výhradně s šestistupňovým automatem, IS 220d využívá služeb šestistupňové manuální skříně. Za tyto modely Lexus požaduje 29365 liber (IS 250) respektive 28290 liber (IS 220d). Lze předpokládat, že se tyto verze dostanou i na náš trh.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?