Lexus přichází na Britský trh se sportovním balíčkem pro svůj základní model IS. Snaží se tak využít image sportovní verze IS F.
IS F je poměrně ostrý vůz pro náročné, jeho V8 poskytující 311kW není pro každého. Proto Lexus přichází se sportovním paketem pro obvyklejší varianty modelu IS. Konkrétně se jedná o verze IS 220d a IS 250. K těmto verzím je nyní nabízen takzvaný balíček F-Sport. Jeho součástí jsou sportovně přitvrzený podvozek, osmnáctipalcové elektrony, pozměněná maska chladiče a spojler na víku kufru. Interiér je vyšperkován hliníkovými pedály a sportovními sedadly. Verze IS 250 je k mání výhradně s šestistupňovým automatem, IS 220d využívá služeb šestistupňové manuální skříně. Za tyto modely Lexus požaduje 29365 liber (IS 250) respektive 28290 liber (IS 220d). Lze předpokládat, že se tyto verze dostanou i na náš trh.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.