Volkswagen představuje svoji třetí premiéru do Ženevy, nafouknutý Golf Plus s trochu zvýšeným podvozkem. Protřepat, nemíchat a máme tu Volskwagen CrossGolf.
Volkswagen ve svých tiskových materiálech tvrdí, že CrossGolf překrývá mezeru mezi MPV a SUV, u Volkswagenu tedy mezi Golfem Plus a Tiguanem.
Po docela nedávném faceliftu standardního Golfu Plus se dala obměna CrossGolfu očekávat. Vzhled si jistě prohlédnete sami, co technika?
Volkswagen začíná v maximální míře uplatňovat přeplňování, přeplňované motory hrají prim i zde.
Novinka bude nabízena s trojicí motorů 1,4 TSI o výkonech 105, 122 a 160 koní, přičemž jejich spotřeba by se měla pohybovat mezi šesti a sedmi litry na sto ujetých kilometrů.
Dva diesely o objemu 1,6 a dva litry nabídnou výkony 105 a 140 koní.
Dokonce hned čtyři dostupné motory budou moci býti spřaženy s převodovkou DSG, jsou to všechny kromě nejslabšího benzínu. Automat DSG má sedm stupňů, jen pro dvoulitrový diesel bude použita skříň šestistupňová, která zvládá i vyšší točivý moment tohoto motoru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.