Porsche uvedlo, že na autosalonu v Pekingu (23.4.) představí základní model řady Panamera. Ten bude poháněn šestiválcem 3,6. Bude k dispozici s poháněnou zadní nápravou jako Panamera, nebo s pohonem všech kol jako Panamera 4.
Půjde tedy o doplnění řady směrem dolů, zatím byla základním modelem osmiválcová Panamera S. Použitý motor V6 s přímým vstřikem benzinu je zcela nový typ jednotky vyvinutý u Porsche. Má objem 3,6 litru, devadesátistupňové rozevření válců a poskytuje výkon 220 kW. Pohotovostní hmotnost základní Panamery klesla oproti verzi S o 30 kg na 1730 kg.Porsche dále uvedlo že Panamera dosáhne ve spojení s převodovkou PDK a systémem start/stop kombinované spotřeby 9,3 l/100km, verze Panamera 4 se stejnými systémy spořádá 9,6 l/100 km.Základní ceny jsou následující: Panamera - 63.600 Euro, Panamera 4 - 70.500 Euro.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?