Porsche uvedlo, že na autosalonu v Pekingu (23.4.) představí základní model řady Panamera. Ten bude poháněn šestiválcem 3,6. Bude k dispozici s poháněnou zadní nápravou jako Panamera, nebo s pohonem všech kol jako Panamera 4.
Půjde tedy o doplnění řady směrem dolů, zatím byla základním modelem osmiválcová Panamera S. Použitý motor V6 s přímým vstřikem benzinu je zcela nový typ jednotky vyvinutý u Porsche. Má objem 3,6 litru, devadesátistupňové rozevření válců a poskytuje výkon 220 kW. Pohotovostní hmotnost základní Panamery klesla oproti verzi S o 30 kg na 1730 kg.Porsche dále uvedlo že Panamera dosáhne ve spojení s převodovkou PDK a systémem start/stop kombinované spotřeby 9,3 l/100km, verze Panamera 4 se stejnými systémy spořádá 9,6 l/100 km.Základní ceny jsou následující: Panamera - 63.600 Euro, Panamera 4 - 70.500 Euro.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.