Renault Kangoo je v kategorii malých dodávek opravdu úspěšným vozem. Proto výrobce přichází s už třetí délkou karoserie pro tento vůz.
Známe klasické Kangoo s délkou 4,2 metru. K němu se před rokem přidala novinka, zkrácené Kangoo Compact s délkou jen 3,8 metru. A pro zájemce o větší dodávku je tu novinka, prodloužený Kangoo Maxi. Jeho délka 4,6 metru tvoří mezistupeň mezi menším Kangoo a 4,8 metru dlouhým a celkově mohutnějším Traficem.
Zajímavý je téměř shodný rozvor největšího Kangoo s nejmenším Traficem, 3,1 metru. Délka ložného prostoru je 212 centimetrů, při sklopení sedadla spolujezdce je možné převézt předmět dlouhý bez deseti centimetrů čtyři metry.
Kangoo maxi bude dodáváno jak v čistě dodávkové verzi se dvěma sedadly vepředu, tak i v poloosobní s pěticí sedadel.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?