 
            Renault Kangoo je v kategorii malých dodávek opravdu úspěšným vozem. Proto výrobce přichází s už třetí délkou karoserie pro tento vůz.
Známe klasické Kangoo s délkou 4,2 metru. K němu se před rokem přidala novinka, zkrácené Kangoo Compact s délkou jen 3,8 metru. A pro zájemce o větší dodávku je tu novinka, prodloužený Kangoo Maxi. Jeho délka 4,6 metru tvoří mezistupeň mezi menším Kangoo a 4,8 metru dlouhým a celkově mohutnějším Traficem.
Zajímavý je téměř shodný rozvor největšího Kangoo s nejmenším Traficem, 3,1 metru. Délka ložného prostoru je 212 centimetrů, při sklopení sedadla spolujezdce je možné převézt předmět dlouhý bez deseti centimetrů čtyři metry.
Kangoo maxi bude dodáváno jak v čistě dodávkové verzi se dvěma sedadly vepředu, tak i v poloosobní s pěticí sedadel.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?