Kia Sportage je očekávanou novinkou pro autosalonu v Ženevě. Byť jsme již viděli náznaky z patentového úřadu, není nad pořádné fotky.
Nová Kia Sportage oproti minulé generaci o docela výrazný kus dál. Dokáže konkurovat již nejen příznivou cenou, ale také přinejmenším svým vzhledem. Automobilka samozřejmě tvrdí, že i kvalitou (a my ji po povedeném ceedu nemáme důvod nevěřit), ale na tyto soudy počkejme až na osobní kontakt.
Design Sportage pokračuje v zajetých kolejích jiné novinky, většího Sorenta.
Dvojče Hyundaie is35 bude k dispozici s pohonem jedné i obou náprav, více detailů se dozvíme po představení na autosalonu v Ženevě druhého března.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.