Fiat Punto za 199.900 Kč ve verzi Actual

Jan Ševčík, 23. ledna 2010, 17:48 Google+

U Fiatu dochází ke střídání generací modelu Punto. Po nástupu nové generace Punto Evo, bude jeho předchůdce typ Grande Punto prodáván jako jeho levnější alternativa pod názvem Punto Actual. Logicky tak dojde k ukončení prodejů typu Punto Classic (Punto 2. generace).

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Grande Punto

Grande Punto | foto: Fiat Group

Sdílejte článek

Fiat bude Punto Actual prodávat pouze v jedné variantě výbavy. Na výběr budou pouze dvě benzinové pohonné jednotky, nebo jedna vznětová. Konkrétně jde o motory 1,2 (65 koní), 1,4 (77 koní) a diesel MultiJet (75 koní). Cena verze 1,2 začíná na 199.900 Kč.

K dispozici jsou dva pakety. Paket Plus pro motor 1,2 za 22.900 Kč (klimatizace a dálkově ovládané centrální zamykání). Druhým je paket Komfort pro verze 1,4 a 1,3 MJT za 29.900 Kč (klimatizace a dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio s CD a MP3 a vnější chromované prvky).

Základní výbava obsahuje zrcátka a nárazníky v barvě karoserie, ve dvou osách stavitelný volant, dvojici čelních airbagů, elektricky ovládaná přední okna a posilovač řízení Dualdrive.

Lze si připlatit za rozsáhlé spektrum výbavy. Namátkově jmenuji zadní sklopné sedadlo v poměru 40/60 za 4.100 Kč, boční airbagy vpředu za 9100 Kč, okenní airbag za 9.100 Kč, mlhovky za 4100 Kč a ESP/ASR za 20.100 Kč.

Vytisknout

Diskuze: Fiat Punto za 199.900 Kč ve verzi Actual

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Fiesta

Ford vyvíjí tříválce EcoBoost

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud