Honda představila okruhový speciál HSV-010 GT , ten je evidentně založen na konceptu „nové“ NSX. Je určen pro japonskou sérii Super GT, třídu GT 500.
Prosakují informace, že by Honda chtěla supersport v silniční verzi prodávat pod značkou Acura v Japonsku s pětilitrovým motorem V10 o výkonu přes 500 koní pohánějících zadní nápravu. Honda by tak chtěla konkurovat především Lexusu LFA. Nicméně Honda sériovou verzi oficiálně nepotvrdila.Ale zpět ke speciálu HSV-010 GT. Poté co již prosákli špionážní snímky, se Honda rozhodla uveřejnit oficiální informace. Vůz by měl vyjet na tratě letos v květnu, pilotovat by jej měli mimo jiné Ralf Firman nebo Yuji Ide. Vůz využívá 3,4 litrový nepřeplňovaný osmiválec. Motor dává slušných 500 koní a kroutící moment 392 N.m. Podvozek používá systém dvojitých lichoběžníků . Hmotnost vozidla je 1100 kg.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?