Honda představila okruhový speciál HSV-010 GT , ten je evidentně založen na konceptu „nové“ NSX. Je určen pro japonskou sérii Super GT, třídu GT 500.
Prosakují informace, že by Honda chtěla supersport v silniční verzi prodávat pod značkou Acura v Japonsku s pětilitrovým motorem V10 o výkonu přes 500 koní pohánějících zadní nápravu. Honda by tak chtěla konkurovat především Lexusu LFA. Nicméně Honda sériovou verzi oficiálně nepotvrdila.Ale zpět ke speciálu HSV-010 GT. Poté co již prosákli špionážní snímky, se Honda rozhodla uveřejnit oficiální informace. Vůz by měl vyjet na tratě letos v květnu, pilotovat by jej měli mimo jiné Ralf Firman nebo Yuji Ide. Vůz využívá 3,4 litrový nepřeplňovaný osmiválec. Motor dává slušných 500 koní a kroutící moment 392 N.m. Podvozek používá systém dvojitých lichoběžníků . Hmotnost vozidla je 1100 kg.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?