Honda představila okruhový speciál HSV-010 GT , ten je evidentně založen na konceptu „nové“ NSX. Je určen pro japonskou sérii Super GT, třídu GT 500.
Prosakují informace, že by Honda chtěla supersport v silniční verzi prodávat pod značkou Acura v Japonsku s pětilitrovým motorem V10 o výkonu přes 500 koní pohánějících zadní nápravu. Honda by tak chtěla konkurovat především Lexusu LFA. Nicméně Honda sériovou verzi oficiálně nepotvrdila.Ale zpět ke speciálu HSV-010 GT. Poté co již prosákli špionážní snímky, se Honda rozhodla uveřejnit oficiální informace. Vůz by měl vyjet na tratě letos v květnu, pilotovat by jej měli mimo jiné Ralf Firman nebo Yuji Ide. Vůz využívá 3,4 litrový nepřeplňovaný osmiválec. Motor dává slušných 500 koní a kroutící moment 392 N.m. Podvozek používá systém dvojitých lichoběžníků . Hmotnost vozidla je 1100 kg.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.