Nissan Skyline je v predaji už tretím rokom. Podľa automobilky Nissan nastala tá správna chvíľa predstaviť jeho modernizovanú podobu pre nový modelový rok 2010. Úpravy zasiahli verziu sedan aj kupé a dotkli sa vonkajšieho vzhľadu aj interiéru.
Sedan pôsobí mohutnejším dojmom ako doteraz, jeho tvár zmenila prepracovaná mriežka chladiča, nový nárazník a pozmenené tvary svetlometov. Hmlové svetlomety boli presunuté na spodnú časť nárazníka do nasávacích otvorov, pre ešte agresívnejší výraz. Štandardom sa taktiež stali 17-palcové zliatinové disky s novým dizajnom.
Športovo orientované verzie 370GT Type SP a 250GT Type S dostanú ďalšie doplnky exteriéru. Budú sa môcť pochváliť unikátnou maskou, športovým predným a zadným nárazníkom. Predné a zadné svetlomety dostanú tmavý podklad.
Ani interiér neobišli vylepšenia, modelový rok 2010 priniesol prepracovanú stredovú konzolu, kvalitnejšie mäkčené materiály, biele podsvietenie prístrojovej dosky a novú grafiku písma otáčkomera a rýchlomera. Kupé aj sedan dostanú bohatšiu komfortnú výbavu, novinkou je navigačný systém HDD Carwings alebo možnosť pripojenia externých zariadení ako USB alebo iPod. Nissan popracoval aj na zdokonalení klimatizačného systému.
Nissan Skyline je poháňaný benzínovým agregátom 2,5V6, ktorý je kombinovaný so 7-stupňovou automatickou prevodovkou. K dispozícii je aj objemnejší agregát 3,7V6. Cena sedanu začína na 31 500 USD, kupé môže byť vaše už za 42 000 USD.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?