Nissan Skyline je v predaji už tretím rokom. Podľa automobilky Nissan nastala tá správna chvíľa predstaviť jeho modernizovanú podobu pre nový modelový rok 2010. Úpravy zasiahli verziu sedan aj kupé a dotkli sa vonkajšieho vzhľadu aj interiéru.
Sedan pôsobí mohutnejším dojmom ako doteraz, jeho tvár zmenila prepracovaná mriežka chladiča, nový nárazník a pozmenené tvary svetlometov. Hmlové svetlomety boli presunuté na spodnú časť nárazníka do nasávacích otvorov, pre ešte agresívnejší výraz. Štandardom sa taktiež stali 17-palcové zliatinové disky s novým dizajnom.
Športovo orientované verzie 370GT Type SP a 250GT Type S dostanú ďalšie doplnky exteriéru. Budú sa môcť pochváliť unikátnou maskou, športovým predným a zadným nárazníkom. Predné a zadné svetlomety dostanú tmavý podklad.
Ani interiér neobišli vylepšenia, modelový rok 2010 priniesol prepracovanú stredovú konzolu, kvalitnejšie mäkčené materiály, biele podsvietenie prístrojovej dosky a novú grafiku písma otáčkomera a rýchlomera. Kupé aj sedan dostanú bohatšiu komfortnú výbavu, novinkou je navigačný systém HDD Carwings alebo možnosť pripojenia externých zariadení ako USB alebo iPod. Nissan popracoval aj na zdokonalení klimatizačného systému.
Nissan Skyline je poháňaný benzínovým agregátom 2,5V6, ktorý je kombinovaný so 7-stupňovou automatickou prevodovkou. K dispozícii je aj objemnejší agregát 3,7V6. Cena sedanu začína na 31 500 USD, kupé môže byť vaše už za 42 000 USD.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.