Technici z oddělení Subaru Tecnica International neustále hledají rezervy modelu Impreza STi.
Jejich poslední kreace nazvaná R205 (R znamená „Road Sport“) se od „standardní“ verze STi odlišuje na první pohled dvanáctipaprskovými černými elektrony obutými do osmnáctipalcových pneumatik Bridgestone Potenza RE070 rozměru 245/40. Vzhled byl vypiplán téměř k dokonalosti pomocí pozměněných nárazníků a černé masky chladiče.Méně viditelné změny doznala Impreza na podvozku (tlumiče a pružiny). Posílena byla též brzdová soustava použitím šestipístkových třmenů na přední a čtyřpístkových třmenů na zadní nápravě. Optimalizací prošla pohonná jednotka přednastavením řídící jednotky ECU, výměnou turbodmychadla a instalací sportovního tlumiče výfuku. Tyto úpravy zvýšily výkon motoru na 320 koní (+20) a kroutící moment na 431N.m (+24). Vozidlo prošlo úspěšně ostrým testem během čtyřiadvacetihodinovky na Nürburgringu. Pokud Vás Impreza R205 zaujala a jste ochotni do ní investovat 4,5 milionu jenů (34 tisíc Euro) pak pospěšte do Japonska. Je k mání pouze v počtu omezené série 400 kusů (značených plaketkami), pouze u dealerů Subaru v zemi vycházejícího slunce.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?