Lee Noble před časem avizoval, že po odprodeji své automobilky Noble se bude věnovat dalším vlastním projektům. Tak tady je.
Podle Lee Nobleho je i přes zdánlivou podobnost s vozy automobilky Noble, kterou Lee ještě nedávno vlastnil, údajně navržen úplně na bílém papíře.
Za motorový základ by byl zvolen docela klasický motor, totiž osmiválec od Chevroletu, počítá se s výkony 480 a 638 koní. I přes poměrně velký motor by měla být udržena na uzdě i hmotnost, totiž 1200 kilo.
Podle prvních informací bude zrychlení z klidu na 160 kilometrů v hodině hotovo za 7 sekund a maximální rychlost by mohla dosáhnout na 200 mil v hodině, což je 320 kilometrů v hodině.
Prodeje v Anglii vyráběného vozu začnou v druhé polovině tohoto roku, cena by mohla být docela příznivá, v USA se mluví o 2,2 milionech korun.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?