Lee Noble před časem avizoval, že po odprodeji své automobilky Noble se bude věnovat dalším vlastním projektům. Tak tady je.
Podle Lee Nobleho je i přes zdánlivou podobnost s vozy automobilky Noble, kterou Lee ještě nedávno vlastnil, údajně navržen úplně na bílém papíře.
Za motorový základ by byl zvolen docela klasický motor, totiž osmiválec od Chevroletu, počítá se s výkony 480 a 638 koní. I přes poměrně velký motor by měla být udržena na uzdě i hmotnost, totiž 1200 kilo.
Podle prvních informací bude zrychlení z klidu na 160 kilometrů v hodině hotovo za 7 sekund a maximální rychlost by mohla dosáhnout na 200 mil v hodině, což je 320 kilometrů v hodině.
Prodeje v Anglii vyráběného vozu začnou v druhé polovině tohoto roku, cena by mohla být docela příznivá, v USA se mluví o 2,2 milionech korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.