Toyota se svůj facelift ani neobtěžovala nijak oznamovat, prostě jej začala vyrábět. Pro nový rok najdeme o něco lepší výbavu a motory.
Toyota Yaris si v roce 2010 vezme do výbavy ještě lepší prvky, než tomu bylo dosud. Konkurence je neúprosná a Yaris už není žádná novinka tak, aby mohl překvapovat.
Zásadnější řez prodělalo aut loni, letos jsme se tak dočkali jen decentní změny na zadních partiích, totiž koncová světla mají nové vykreslení.
Tím ale venku končíme, další změny budeme hledat uvnitř. Jde především o nový příplatkový volant vyrobený z kůže, místy perforované. Stejný materiál je možné nalézt i na hlavici řadící páky. Poslední interiérovou inovací je vylepšená klimatizace.
Detailní změny se udály na motorech. Krom definitivního konce rychlé verze TS (u nás se neprodává) se u dvou základních motorů podařilo snížit spotřebu a emise o pár desetinek, konkrétně u benzínu 1,0 klesly emise o tři gramy na 115 gCO2/km a u dieselu o jeden gram na 109 gCO2/km.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.