Toyota se svůj facelift ani neobtěžovala nijak oznamovat, prostě jej začala vyrábět. Pro nový rok najdeme o něco lepší výbavu a motory.
Toyota Yaris si v roce 2010 vezme do výbavy ještě lepší prvky, než tomu bylo dosud. Konkurence je neúprosná a Yaris už není žádná novinka tak, aby mohl překvapovat.
Zásadnější řez prodělalo aut loni, letos jsme se tak dočkali jen decentní změny na zadních partiích, totiž koncová světla mají nové vykreslení.
Tím ale venku končíme, další změny budeme hledat uvnitř. Jde především o nový příplatkový volant vyrobený z kůže, místy perforované. Stejný materiál je možné nalézt i na hlavici řadící páky. Poslední interiérovou inovací je vylepšená klimatizace.
Detailní změny se udály na motorech. Krom definitivního konce rychlé verze TS (u nás se neprodává) se u dvou základních motorů podařilo snížit spotřebu a emise o pár desetinek, konkrétně u benzínu 1,0 klesly emise o tři gramy na 115 gCO2/km a u dieselu o jeden gram na 109 gCO2/km.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?