Indické MPV od Taty vypadá, že opravdu může na světové trhy. Zajímavý design, moderní technologie, nečekáme tu právě na tohle?
Tata již před pěti lety představila koncept Xover s kabátkem ušitým designéry z Itálie. Dnes tu máme konečnou verzi, ze kterou se majitel firmy, Ratan Tata, nemusí vůbec stydět.
Poté, co koupil dvě evropské automobilky, Land Rover a Jaguar, to vypadá, že má další mocnou zbraň k útoku na vyspělé trhy.
MPV se třemi řadami sedadel stojí na podvozku SUV. Exteriér navrhla firma IDEA, tedy italská designérská společnost.
Auto je protkáno veskrze moderními technologiemi, které zahrnují třeba šestici airbagů, stabilizační systém, satelitní navigaci a dvouzónovou klimatizaci.
Podle vyjádření automobilky je novinka připravena k homologaci v Evropě, zda se sem opravdu dostane, je otázkou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.