Hyundai ukázal prvé fotografie modernizovaného luxusného sedanu Grandeur. Faceliftovaná verzia sa bude predávať ako nový modelový rok 2010. Zmeny zasiahli celú prednú a zadnú časť exteriéru, o zmenách v interiéri zatiaľ automobilka nehovorí.
Najpodstatnejšou zmenou je prepracovaná predná Časť, ktorá sa pýši novým nárazníkom so zvýraznenými prelismi a kruhovými svetlometmi namiesto doterajších obdĺžnikových. Nová je aj grafika svetlometov, ktoré v duchu modernej doby dostali pásik LED pre denné svietenie. Mierne prepracovaná je aj maska chladiča s chrómovanými prvkami. Zadnú časť zdobí prepracovaný nárazník s integrovanými koncovkami výfukov a nové zadné svetlomety s technológiou LED. Bočné smerové svetlá sa premiestnili na kryt spätných zrkadiel.
Pod kapotou sa neodohrali žiadne väčšie zmeny, na našom trhu v ponuke naďalej ostane benzínový šesťvalec 3,3 Lambda s výkonom zvýšeným na 190 kW (315 Nm) spolu s naftovým agregátom 2,2 CRDi s výkonom 114 kW (343 Nm). Na domácom kórejskom trhu sú však v ponuke ďalšie benzínové agregáty – 2,7 V6 (143 kW,251 Nm) a štvorvalec 2,4 Theta (132 kW, 230 Nm.
Faceliftovaný Hyundai Grandeur sa najprv začne predávať na kórejskom trhu začiatkom budúceho roka, neskôr by sa mal dostať aj na európske trhy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.