Hyundai ukázal prvé fotografie modernizovaného luxusného sedanu Grandeur. Faceliftovaná verzia sa bude predávať ako nový modelový rok 2010. Zmeny zasiahli celú prednú a zadnú časť exteriéru, o zmenách v interiéri zatiaľ automobilka nehovorí.
Najpodstatnejšou zmenou je prepracovaná predná Časť, ktorá sa pýši novým nárazníkom so zvýraznenými prelismi a kruhovými svetlometmi namiesto doterajších obdĺžnikových. Nová je aj grafika svetlometov, ktoré v duchu modernej doby dostali pásik LED pre denné svietenie. Mierne prepracovaná je aj maska chladiča s chrómovanými prvkami. Zadnú časť zdobí prepracovaný nárazník s integrovanými koncovkami výfukov a nové zadné svetlomety s technológiou LED. Bočné smerové svetlá sa premiestnili na kryt spätných zrkadiel.
Pod kapotou sa neodohrali žiadne väčšie zmeny, na našom trhu v ponuke naďalej ostane benzínový šesťvalec 3,3 Lambda s výkonom zvýšeným na 190 kW (315 Nm) spolu s naftovým agregátom 2,2 CRDi s výkonom 114 kW (343 Nm). Na domácom kórejskom trhu sú však v ponuke ďalšie benzínové agregáty – 2,7 V6 (143 kW,251 Nm) a štvorvalec 2,4 Theta (132 kW, 230 Nm.
Faceliftovaný Hyundai Grandeur sa najprv začne predávať na kórejskom trhu začiatkom budúceho roka, neskôr by sa mal dostať aj na európske trhy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?