Nové Dobló působí ve všech směrech odvážněji než jeho předchůdce, zároveň si ale ponechává kontury tolik typické pro první generaci. Jde například o vysokou příď, relativně velký úhel mezi kapotou a čelním sklem a především dvojici zadních posuvných dveří usnadňující přístup na zadní sedadla.
Zcela nový podvozek se pyšní rozvorem náprav 2755 mm, což je nejvíce ve své třídě. Základní objem zavazadlového prostoru činí 790 litrů a sklopením zadních sedaček je možné jej zvětšit až na mamutích 3200 litrů.
Dobló vyjede zpočátku se čtveřicí pohonných jednotek, z čehož pouze jeden bude zážehový. Konkrétně půjde o čtrnáctistovku o výkonu 95 k. Naftové motory budou zastoupeny MultiJety 1.3 (90 k), 1.6 (105 k) a 2.0 (135 k). Standardem všech variant bude systém Stop/Start.
První generace Dobla se do dnešních dnů prodalo přes 1 milion kusů a jeho nástupce má tak rozhodně na co navazovat. Jaké nakonec nové Dobló bude, si ale budeme muset ještě nejméně do února počkat. Tehdy má totiž podle dostupných informací odstartovat jeho prodej.
Komerční sdělení