Mercedes dnes ukázal první fotografie očekávaného kabrioletu, který vývojáři odvodili od kupé třídy E. Přináší několik zajímavých novinek.
Největší otevřený Mercedes je opravdu důstojným největším kabrioletem automobily. Sezení nabídne až čtyřem osobám.
Novinka, která vychází z kupé této třídy, nabídne tři pro kabriolety důležité prvky, prvním z nich bude plátěná střecha se zesílenou akustickou izolací. Ta se dokáže natáhnout během 20 sekund a tento manévr je možné realizovat až do 40 km/h.
Dalším prvkem je Airscarf. Tento systém dokáže skrze sedadlo foukat teplý vzduch na krk, ramena a hlavu cestujících, což jim umožňuje cestovat se staženou střechou i v nižších teplotách.
Nakonec je tu i úplná novinka pro tento model, na kterou je Mercedes řádně hrdý. Z čelního skla je při stažené střeše možné vysunout malý spoiler Aircap, který přizvedne proudění vzduchu a v interiéru se tak razantně sníží turbulence.
Prodeje by mohly začít už v lednu, oficiální představení proto očekávejme v nejbližší době.
Z motorů budou k dispozici diesely o výkonu 204 a 231 koní, benzíny budou mít svá maxima v 204, 292 a 388 koních.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?