Mercedes dnes ukázal první fotografie očekávaného kabrioletu, který vývojáři odvodili od kupé třídy E. Přináší několik zajímavých novinek.
Největší otevřený Mercedes je opravdu důstojným největším kabrioletem automobily. Sezení nabídne až čtyřem osobám.
Novinka, která vychází z kupé této třídy, nabídne tři pro kabriolety důležité prvky, prvním z nich bude plátěná střecha se zesílenou akustickou izolací. Ta se dokáže natáhnout během 20 sekund a tento manévr je možné realizovat až do 40 km/h.
Dalším prvkem je Airscarf. Tento systém dokáže skrze sedadlo foukat teplý vzduch na krk, ramena a hlavu cestujících, což jim umožňuje cestovat se staženou střechou i v nižších teplotách.
Nakonec je tu i úplná novinka pro tento model, na kterou je Mercedes řádně hrdý. Z čelního skla je při stažené střeše možné vysunout malý spoiler Aircap, který přizvedne proudění vzduchu a v interiéru se tak razantně sníží turbulence.
Prodeje by mohly začít už v lednu, oficiální představení proto očekávejme v nejbližší době.
Z motorů budou k dispozici diesely o výkonu 204 a 231 koní, benzíny budou mít svá maxima v 204, 292 a 388 koních.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.