Mercedes dnes ukázal první fotografie očekávaného kabrioletu, který vývojáři odvodili od kupé třídy E. Přináší několik zajímavých novinek.
Největší otevřený Mercedes je opravdu důstojným největším kabrioletem automobily. Sezení nabídne až čtyřem osobám.
Novinka, která vychází z kupé této třídy, nabídne tři pro kabriolety důležité prvky, prvním z nich bude plátěná střecha se zesílenou akustickou izolací. Ta se dokáže natáhnout během 20 sekund a tento manévr je možné realizovat až do 40 km/h.
Dalším prvkem je Airscarf. Tento systém dokáže skrze sedadlo foukat teplý vzduch na krk, ramena a hlavu cestujících, což jim umožňuje cestovat se staženou střechou i v nižších teplotách.
Nakonec je tu i úplná novinka pro tento model, na kterou je Mercedes řádně hrdý. Z čelního skla je při stažené střeše možné vysunout malý spoiler Aircap, který přizvedne proudění vzduchu a v interiéru se tak razantně sníží turbulence.
Prodeje by mohly začít už v lednu, oficiální představení proto očekávejme v nejbližší době.
Z motorů budou k dispozici diesely o výkonu 204 a 231 koní, benzíny budou mít svá maxima v 204, 292 a 388 koních.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.