Nissan Qashqai je na trhu už tři roky a to si žádá menší oslavu. Faceliftem. Inovovaná verze je o něco agresivnější a modernější.
První snímky faceliftu oblíbeného velkého hatchbacku, chcete-li crossoveru Qashqai odhalují, že Nissan se rozhodl pro další sezony vsadit na agresivnější linie než dosud.
Právě nahrazovaný Qashqai se tvářil oproti novému o něco familiárněji, novinka bude ostřejší a výraznější.
Technika se u faceliftu příliš nezměnila, automobilka se podle svých slov jen snažila vylepšit odpružení. I interiéru najdeme nové budíky, plasty jsou o něco vylepšeny.
Menší změny se odrazily na lepší aerodynamice, navíc bude možné si připlatit za úspornou verzi s nižší spotřebou díky ještě lepší aerodynamice, delším převodům a dalším maličkostem.
Změny platí jak pro klasický Qashqai, tak i pro prodlouženou verzi Qashqai+2
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?