Nissan Qashqai je na trhu už tři roky a to si žádá menší oslavu. Faceliftem. Inovovaná verze je o něco agresivnější a modernější.
První snímky faceliftu oblíbeného velkého hatchbacku, chcete-li crossoveru Qashqai odhalují, že Nissan se rozhodl pro další sezony vsadit na agresivnější linie než dosud.
Právě nahrazovaný Qashqai se tvářil oproti novému o něco familiárněji, novinka bude ostřejší a výraznější.
Technika se u faceliftu příliš nezměnila, automobilka se podle svých slov jen snažila vylepšit odpružení. I interiéru najdeme nové budíky, plasty jsou o něco vylepšeny.
Menší změny se odrazily na lepší aerodynamice, navíc bude možné si připlatit za úspornou verzi s nižší spotřebou díky ještě lepší aerodynamice, delším převodům a dalším maličkostem.
Změny platí jak pro klasický Qashqai, tak i pro prodlouženou verzi Qashqai+2
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?