Modernizovaný kórejský hatchback Kia Rio po úspešnom začiatku predaja na domácom trhu čoskoro zavíta aj na tie európske. Faceliftované prevedenie sa od predchádzajúcej verzie odlišuje novym dizajnom exteriéru a drobnými zmenami v interiéri vozidla.
O pripravovanej modernizácii modelu Kia Rio sme vás informovali už začiatkom leta. Vtedy sa chystalo uvedenie faceliftovaného modelu najprv na domáci kórejský trh, no onedlho sa nová Kia Rio ocitne aj v európskych showroomoch.
Facelift sa prejavil hlavne v prednej časti modelu Rio, a to rovnako v prípade sedanu, ako aj verzie hatchback. Predná časť teraz štylisticky korešponduje s najnovšími produktmi značky Kia, predný nárazník a maska chladiča však najviac pripomínajú faceliftovaný cee´d. Vzadu pribudol nový nárazník, dokonca aj s náznakom difúzora. Ten sa však bude dodávať zrejme len s vyššími verziami výbavy. V interiéri sa toho veľa nezmenilo, najpodstatnejšou novinkou sa tak stane nový multifunkčný volant. Okrem toho pribudlo nové originálne autorádio a zopár menších detailov.
V Európe by mali ostať zachované tri stupne výbavy kombinované s osvedčenými agregátmi 1,4 CVVT a 1,6 CVVT. V ponuke ostane aj naftový agregát 1,5 CRDi. Modernizované prevedenie by sa do Európy malo dostať na prelome rokov.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.