Nemecký Volkswagen ukázal okrem skice nového sedanu strednej triedy aj modernizovanú podobu momentálne najmenšieho modelu VW Fox. Ten nezaprie výraznú podobnosť s novým Polom.
Nemecký Volkswagen nedávno ukázal skicu nového sedanu strednej triedy NMS, určeného hlavne pre americký trh. V jeho tieni sa predstavuje aj novinka v triede mini, faceliftovaný Volkswagen Fox.
Aj Volkswagen Fox podľahol unifikácii vzhľadu rodiny so znakom VW, predné partie akoby z oka vypadli väčšiemu VW Polo, zadné si vystačili s novým nárazníkom a pozmenenou grafikou svetlometov, do spätných zrkadiel sú integrované smerové svetlá. Ani interiér sa nezaobišiel bez zmien, podstatnou zmenou sú klasické kruhové „budíky“ pred očami vodiča a nový trojramenný volant. Prepracovaná je taktiež stredová konzola.
Modernizovaný VW Fox však bude určený prioritne pre juhoamerické trhy, do Európy tak zrejme nezavíta, keďže v blízkej budúcnosti sa očakáva príchod ďalšej novinky v triede mini – sériového Volkswagenu Up!.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?