Nemecký Volkswagen ukázal okrem skice nového sedanu strednej triedy aj modernizovanú podobu momentálne najmenšieho modelu VW Fox. Ten nezaprie výraznú podobnosť s novým Polom.
Nemecký Volkswagen nedávno ukázal skicu nového sedanu strednej triedy NMS, určeného hlavne pre americký trh. V jeho tieni sa predstavuje aj novinka v triede mini, faceliftovaný Volkswagen Fox.
Aj Volkswagen Fox podľahol unifikácii vzhľadu rodiny so znakom VW, predné partie akoby z oka vypadli väčšiemu VW Polo, zadné si vystačili s novým nárazníkom a pozmenenou grafikou svetlometov, do spätných zrkadiel sú integrované smerové svetlá. Ani interiér sa nezaobišiel bez zmien, podstatnou zmenou sú klasické kruhové „budíky“ pred očami vodiča a nový trojramenný volant. Prepracovaná je taktiež stredová konzola.
Modernizovaný VW Fox však bude určený prioritne pre juhoamerické trhy, do Európy tak zrejme nezavíta, keďže v blízkej budúcnosti sa očakáva príchod ďalšej novinky v triede mini – sériového Volkswagenu Up!.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.