Nemecký Volkswagen ukázal okrem skice nového sedanu strednej triedy aj modernizovanú podobu momentálne najmenšieho modelu VW Fox. Ten nezaprie výraznú podobnosť s novým Polom.
Nemecký Volkswagen nedávno ukázal skicu nového sedanu strednej triedy NMS, určeného hlavne pre americký trh. V jeho tieni sa predstavuje aj novinka v triede mini, faceliftovaný Volkswagen Fox.
Aj Volkswagen Fox podľahol unifikácii vzhľadu rodiny so znakom VW, predné partie akoby z oka vypadli väčšiemu VW Polo, zadné si vystačili s novým nárazníkom a pozmenenou grafikou svetlometov, do spätných zrkadiel sú integrované smerové svetlá. Ani interiér sa nezaobišiel bez zmien, podstatnou zmenou sú klasické kruhové „budíky“ pred očami vodiča a nový trojramenný volant. Prepracovaná je taktiež stredová konzola.
Modernizovaný VW Fox však bude určený prioritne pre juhoamerické trhy, do Európy tak zrejme nezavíta, keďže v blízkej budúcnosti sa očakáva príchod ďalšej novinky v triede mini – sériového Volkswagenu Up!.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?