Autosalon v Tokiu nebude jen o ekologii, jak by se z mnoha minulých článků dalo pochopit. Na tomto autosalonu se objeví i něco pro opravdového řidiče.
Sporťák od specialisty na závodní vozy Suzusho s bere kousek od každého. Když se na něj podíváte, jsem si téměř jist, že na něm najdete několik křivek z Pagani Zonda, několik křivek z Ferrari Enzo, to vše je ale zabaleno do karoserie s rozměry srovnatelnými s Lotusem Exige.
Dárcem orgánů je rychlá Mazda 3 MPS. Motor o objemu 2,3 s turbem je naladěn na výkon dostačujících 270 koní. To ovšem neřekne tolik jako to, že tato novinka je o šest metráků lehčí než onen dárce orgánů. Při hmotnosti 850 kilo je i 270 koní dost.
Design je z pera tvůrce formulí 1, Kenji Mimury.
Auto půjde do prodejů příští rok a to za ceny kolem 865 tisíc korun. Ovšem mám obavu, že v tomto případě Evropa ostrouhá...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.