Ferrari ukázalo jednu z nejočekávanějších novinek, "základní" model své značky a nástupce výborné 430, model 458 Italia.
Ferrari se rozhodlo ukončit designovou evoluci, kterou jsme viděli mezi modely 360 Modena a F430 a přistoupilo k revoluci. Ferrari 458 Italia se od obou starších vozů razantně liší.
Co se ale neliší jsou skvělé jízdní výkony. Osmiválec do V pod zadní kapotou dává z objemu 4,5 litru výkon 570 koní. To je vzhledem k tomu, že zde není použito přeplňování, hodnota téměř fantastická.
Však je také maximum položeno ve stratosferických otáčkách 9000 ot/min.
Nízká hmotnost 1380 kilo znamená, že každý kůň potlačí jen 2,42 kila hmotnosti. Ferrari F458 zrychlí z klidu na stovku za 3,4 sekundy a tachometr se zastaví až u 325 km/h.
Ovšem výkony nejsou tím jediným na co u Ferrari pamatovali. Spotřeba totiž razantně klesla, zatímco u F430 se majitelé museli smířit s kombinovanou spotřebou 18,3 l/100 km, ti, kteří s nákupem počkali až na novinku ušetří - Italia spotřebuje "jen" 13,3 litru na sto ujetých kilometrů.
Za zmínku stojí i přepracovaný interiér, který nectí snad žádné stávající pravidlo. to ale asi nejlépe posoudíte sami z přiložených fotek, já jen dodám, že na vývoji se podílel od počátku Michael Schumacher, přístrojový štít je vyvinut s firmou Magneti Marelli a zábavní systém vyvinul Harman.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!