Volvo C30 na autosalonu ve Frankfurtu projde faceliftem. Mimo to se ale ukáže i s vylepšeným paketem R, který mimo agresivnějšího stylingu přinese i lepší svezení.
Volvo svůj paket R-Desing zatím profilovalo opravdu jen jako designovou hříčku s krásným hatchbackem. To se ale mění, R-Design bude konečně jezdit alespoň tak dobře jak vypadá.
Podobně jako dříve, i nyní, po faceliftu, přidá R-Design autu o něco víc na agresivitě. Sportovní vzezření, i to je důvod proč si připlatit.
Mimo toho ale automobilka nabídne v rámci paketu i vylepšení podvozku. Modifikaci se nevyhnou stabilizátory, které budou o 30 % tužší. Podobně dopadly i tlumiče a zbytek podvozkového systému.
Mimo tuhosti půjde sportovní hatchback o celý centimetr k zemi.
I řízení by mělo být nastaveno strměji než dosud, Volvo se holedbá, že bude také přesnější.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.