Volvo C30 na autosalonu ve Frankfurtu projde faceliftem. Mimo to se ale ukáže i s vylepšeným paketem R, který mimo agresivnějšího stylingu přinese i lepší svezení.
Volvo svůj paket R-Desing zatím profilovalo opravdu jen jako designovou hříčku s krásným hatchbackem. To se ale mění, R-Design bude konečně jezdit alespoň tak dobře jak vypadá.
Podobně jako dříve, i nyní, po faceliftu, přidá R-Design autu o něco víc na agresivitě. Sportovní vzezření, i to je důvod proč si připlatit.
Mimo toho ale automobilka nabídne v rámci paketu i vylepšení podvozku. Modifikaci se nevyhnou stabilizátory, které budou o 30 % tužší. Podobně dopadly i tlumiče a zbytek podvozkového systému.
Mimo tuhosti půjde sportovní hatchback o celý centimetr k zemi.
I řízení by mělo být nastaveno strměji než dosud, Volvo se holedbá, že bude také přesnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?