Nemecký Ford chystá na budúci týždeň dvojicu prekvapení. O tie sa postarajú "family friendly" modely v podobe nového Fordu C-Max a jeho 7-miestneho súrodenca s prívlastkom Grand.
Už o týždeň sa verejnosti otvoria brány očakávaného autosalónu vo Frankfurte. Automobilky si pre túto príležitosť chystajú záplavu noviniek, pozadu nezostáva ani Ford. Pred pár dňami sme vám priniesli prvé snímky nového rodinného modelu C-Max, dnes sa k nemu pridáva aj väčší 7-miestny brat s prívlastkom Grand.
Ford Grand C-Max zdieľa s menším 5-miestnym bratom spoločné tvary, avšak od B-stĺpikov sa situácia mení. Grand C-Max pre zadných pasažierov ponúka dvojicu posuvných bočných dverí, aby tak zabezpečil pohodlnejší prístup na zadný rad sedadiel. Ten však zrejme nebude určený pre dospelých cestujúcich, podobne ako u konkurencie.
Ford dnes okrem 7-miestnej verzie C-Maxu prvýkrát úkázal aj interiér oboch modelov, ktorý by mal byť pre obe verzie totožný. Kabína prekvapí príjemným dizajnom, ponúka kombináciu prvkov z novej Fiesty, resp. Mondea. Celok však z fotografií pôsobí celkom vyváženým dojmom.
Pod kapotou bude mať premiéru nový benzínový turbomotor 1,6 Ecoboost, ktorý ponúkne trojicu výkonových verzií – 96, 110 a 132 kW.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?