Merecedes-Benz dělal s představováním supersportu SLS AMG opravdu velký tyjátr. Vypouštěl různé skici, fotky ještě maskovaných vozů, informace...
Konečně tedy máme oficiální a nemaskované snímky superrychlého mercedesu.
Jeho design silně navazuje na desítky let stará model 300 SL a největší inspirací jso usamozřejmě dveře. Zatímco v původním Gullwingu byly vzhůru výklopné dveře z nouze ctí kvůli náročné zástavbě trubkového rámu, nyní je tomu jinak.
Novinka je samozřejmě o mnoho modernější než původní předobraz, původní vůz z 50. let měl výkon dnes již směšných 215 koní.
Pod kapotou se tentokrát skrývá osmiválec o objemu 6,3 litru, oproti původnímu 300SL více než dvojnásobném. Výkon je 563 koní, což stačí na pokoření magické stovkové hranice za 3,7 sekundy. Maximální rychlost je 315 km/h.
A teď už ty slíbené fotky, ty pocházejí ze serveru carpoint.com.au.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.