V předpremiéře, kterou si C-Max druhé generace odbude na frankfurtském autosalonu, zveřejnil Ford první trojici fotografií. A dočkáme se možná i sedmimístné verze.
Současný C-Max je na trhu už od roku 2003, a přestože počátkem roku 2007 podstoupil omlazovací kůru, léta zkrátka nezapře. Proto letos Ford přichází s druhou generací, jejíž design je inspirován studií Iosis Max představenou na jarní autoshow v Ženevě.
Oficiální informace jsou prozatím velice kusé. Potvrzen je nicméně nový zážehový motor 1.6 EcoBoost, možnost poloautomatického parkování do řady stojících vozidel či systém hlídající slepý úhel zpětných zrcátek. A spekuluje se i o sedmimístné verzi.
Podrobnější zprávy lze očekávat 15. září v 11 hodin, kdy ve Frankfurtu startuje Ford oficiální tiskovou konferenci.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?