V předpremiéře, kterou si C-Max druhé generace odbude na frankfurtském autosalonu, zveřejnil Ford první trojici fotografií. A dočkáme se možná i sedmimístné verze.
Současný C-Max je na trhu už od roku 2003, a přestože počátkem roku 2007 podstoupil omlazovací kůru, léta zkrátka nezapře. Proto letos Ford přichází s druhou generací, jejíž design je inspirován studií Iosis Max představenou na jarní autoshow v Ženevě.
Oficiální informace jsou prozatím velice kusé. Potvrzen je nicméně nový zážehový motor 1.6 EcoBoost, možnost poloautomatického parkování do řady stojících vozidel či systém hlídající slepý úhel zpětných zrcátek. A spekuluje se i o sedmimístné verzi.
Podrobnější zprávy lze očekávat 15. září v 11 hodin, kdy ve Frankfurtu startuje Ford oficiální tiskovou konferenci.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.