Francúzska automobilka Peugeot potichu pripravuje úder konkurencii v strednej triede. Nový Opel Insignia, alebo Ford Mondeo sú statní súperi, a tak ani Peugeot nechce nechať nič na náhodu a chystá pokračovanie č. 408
Francúzsky Peugeot potajomky pripravuje nástupcu súčasného modelu 407. Je to logický krok, veď Peugeot 407 je 2 roky po facelifte a nástupca s označením 408 klope na dvere. Konkurencia v podobe novej Insignie v poslednom čase poriadne priostrila, a Peugeot pripravuje patričný úder.
Silueta nového Peugeotu 408 dostane športovo-elegantnú líniu, interiér zaplavia hi-tech prvky výbavy, samozrejmosťou bude napríklad head-up displej, známy z modelu 3008. Z priložených fotografií je zrejmé, že Peugeot zamieri medzi elegantné luxusnejšie limuzíny a interiér tomu bude podriadený.
Podvozkovú platformu poskytne sesterský Citroen C5, samozrejmosťou by sa mali stať adaptívne svetlomety a hydropneumatický podvozok. K dispozícii bude široká škála benzínových a naftových agregátov s nízkymi hodnotami priemernej spotreby a emisií.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.