Francúzska automobilka Peugeot potichu pripravuje úder konkurencii v strednej triede. Nový Opel Insignia, alebo Ford Mondeo sú statní súperi, a tak ani Peugeot nechce nechať nič na náhodu a chystá pokračovanie č. 408
Francúzsky Peugeot potajomky pripravuje nástupcu súčasného modelu 407. Je to logický krok, veď Peugeot 407 je 2 roky po facelifte a nástupca s označením 408 klope na dvere. Konkurencia v podobe novej Insignie v poslednom čase poriadne priostrila, a Peugeot pripravuje patričný úder.
Silueta nového Peugeotu 408 dostane športovo-elegantnú líniu, interiér zaplavia hi-tech prvky výbavy, samozrejmosťou bude napríklad head-up displej, známy z modelu 3008. Z priložených fotografií je zrejmé, že Peugeot zamieri medzi elegantné luxusnejšie limuzíny a interiér tomu bude podriadený.
Podvozkovú platformu poskytne sesterský Citroen C5, samozrejmosťou by sa mali stať adaptívne svetlomety a hydropneumatický podvozok. K dispozícii bude široká škála benzínových a naftových agregátov s nízkymi hodnotami priemernej spotreby a emisií.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?