Na vnějších rozměrech se změna počtu dveří nijak neprojevila. Délka 3970 mm, šířka 1682 mm a výška 1485 mm jsou čísla nachlup stejná jako v případě pětidveřového Pola. Dokonce i kufr o standardní velikosti 280 litrů zůstal nedotčen.
Nejlevnější Polo Trendline nabídne už v základu ESP, světla pro denní svícení, elektricky otvíratelná okna vpředu, centrální zamykání nebo třeba výškově nastavitelné sedadlo řidiče.
Střední výbava Comfortline k tomu navíc přidá zrcátka a kliky lakované v barvě karoserie, chromované doplňky v mřížce chladiče, dálkové centrální zamykání a patnáctipalcová kola. V interiéru pak dvojité dno kufru či například klimatizaci.
Nejvyšší Polo Highline nabídne bez příplatků tříramenný volant potažený kůží, loketní opěrku pro cestující vpředu, palubní počítač s ukazatelem tlaku v pneumatikách či „sportovní“ sedadla.
V nabídce bude prozatím šestice motorů. Tři benzínové o výkonech 44 kW (60 k), 51 kW (70 k) a 63 kW (85 k). Naftové agregáty budou zastupovat moderní šestnáctistovky TDI o výkonech 55 kW (75k), 66 kW (90 k) a 77 kW (105 k). Počátkem příštího roku přibude i varianta BlueMotion s novým motorem 1.2 TDI a spotřebou na úrovni 3,3 l/100 km. Prodeje ostatních verzí odstartují ještě letos.