Volkswagen představuje třídveřové Polo

ar7, 26. srpna 2009, 10:12 Google+

Třídveřová varianta nového Pola se sice ukáže až ve Frankfurtu, už teď ale Volkswagen zveřejnil první podrobné informace a řadu fotografií.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Polo

Polo | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Na vnějších rozměrech se změna počtu dveří nijak neprojevila. Délka 3970 mm, šířka 1682 mm a výška 1485 mm jsou čísla nachlup stejná jako v případě pětidveřového Pola. Dokonce i kufr o standardní velikosti 280 litrů zůstal nedotčen.

Nejlevnější Polo Trendline nabídne už v základu ESP, světla pro denní svícení, elektricky otvíratelná okna vpředu, centrální zamykání nebo třeba výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Střední výbava Comfortline k tomu navíc přidá zrcátka a kliky lakované v barvě karoserie, chromované doplňky v mřížce chladiče, dálkové centrální zamykání a patnáctipalcová kola. V interiéru pak dvojité dno kufru či například klimatizaci.

Nejvyšší Polo Highline nabídne bez příplatků tříramenný volant potažený kůží, loketní opěrku pro cestující vpředu, palubní počítač s ukazatelem tlaku v pneumatikách či „sportovní“ sedadla.

V nabídce bude prozatím šestice motorů. Tři benzínové o výkonech 44 kW (60 k), 51 kW (70 k) a 63 kW (85 k). Naftové agregáty budou zastupovat moderní šestnáctistovky TDI o výkonech 55 kW (75k), 66 kW (90 k) a 77 kW (105 k). Počátkem příštího roku přibude i varianta BlueMotion s novým motorem 1.2 TDI a spotřebou na úrovni 3,3 l/100 km. Prodeje ostatních verzí odstartují ještě letos.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen představuje třídveřové Polo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Model S

Tesla míří vysoko, chce se stát mainstreamovou značkou

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud