Třídveřová varianta nového Pola se sice ukáže až ve Frankfurtu, už teď ale Volkswagen zveřejnil první podrobné informace a řadu fotografií.
Na vnějších rozměrech se změna počtu dveří nijak neprojevila. Délka 3970 mm, šířka 1682 mm a výška 1485 mm jsou čísla nachlup stejná jako v případě pětidveřového Pola. Dokonce i kufr o standardní velikosti 280 litrů zůstal nedotčen.
Nejlevnější Polo Trendline nabídne už v základu ESP, světla pro denní svícení, elektricky otvíratelná okna vpředu, centrální zamykání nebo třeba výškově nastavitelné sedadlo řidiče.
Střední výbava Comfortline k tomu navíc přidá zrcátka a kliky lakované v barvě karoserie, chromované doplňky v mřížce chladiče, dálkové centrální zamykání a patnáctipalcová kola. V interiéru pak dvojité dno kufru či například klimatizaci.
Nejvyšší Polo Highline nabídne bez příplatků tříramenný volant potažený kůží, loketní opěrku pro cestující vpředu, palubní počítač s ukazatelem tlaku v pneumatikách či „sportovní“ sedadla.
V nabídce bude prozatím šestice motorů. Tři benzínové o výkonech 44 kW (60 k), 51 kW (70 k) a 63 kW (85 k). Naftové agregáty budou zastupovat moderní šestnáctistovky TDI o výkonech 55 kW (75k), 66 kW (90 k) a 77 kW (105 k). Počátkem příštího roku přibude i varianta BlueMotion s novým motorem 1.2 TDI a spotřebou na úrovni 3,3 l/100 km. Prodeje ostatních verzí odstartují ještě letos.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.