Nie je to až tak dávno, čo kórejská Kia modernizovala model strednej triedy Magentis. V tomto čase sa však automobilka rozhodla pre ďalšie osvieženie vzhľadu, ktoré dodáva vozidlu prepracovanejší dizajn.
Kórejský zástupca strednej triedy automobilky Kia, model Magentis zaznamenal poslednú modernizáciu približne pred rokom. Kia však napriek tomu pre tento model pripravila ďalší facelift, ktorý sa zatiaľ týka len domáceho kórejského trhu.
Modernizácia sa prejaví v exteriéri vozidla na prednej maske, ktorá dostala novú štruktúru mriežky. Svetlomety dostali iné pozadie, v spätných zrkadlách sú po novom integrované smerové svetlá. Koncové svetlomety sú po facelifte doslova posiate LED-kami, ich tvary však ostali zachované. Zadný nárazník v spodnej časti zdobí decentný difúzor. Motorová paleta ostáva aj po facelifte nezmenená, pripravené sú zliatinové disky s novým dizajnom.
Faceliftovaná Kia Magentis (na domácom trhu s menom Lotze) bude zatiaľ v ponuke len pre domáci trh v Kórei.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.