Nie je to až tak dávno, čo kórejská Kia modernizovala model strednej triedy Magentis. V tomto čase sa však automobilka rozhodla pre ďalšie osvieženie vzhľadu, ktoré dodáva vozidlu prepracovanejší dizajn.
Kórejský zástupca strednej triedy automobilky Kia, model Magentis zaznamenal poslednú modernizáciu približne pred rokom. Kia však napriek tomu pre tento model pripravila ďalší facelift, ktorý sa zatiaľ týka len domáceho kórejského trhu.
Modernizácia sa prejaví v exteriéri vozidla na prednej maske, ktorá dostala novú štruktúru mriežky. Svetlomety dostali iné pozadie, v spätných zrkadlách sú po novom integrované smerové svetlá. Koncové svetlomety sú po facelifte doslova posiate LED-kami, ich tvary však ostali zachované. Zadný nárazník v spodnej časti zdobí decentný difúzor. Motorová paleta ostáva aj po facelifte nezmenená, pripravené sú zliatinové disky s novým dizajnom.
Faceliftovaná Kia Magentis (na domácom trhu s menom Lotze) bude zatiaľ v ponuke len pre domáci trh v Kórei.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?