Mercedesu ještě před oficiálním představením "unikly" snímky třídy E v novém provedení - kombi. Nabídne obří kufr a sedm míst k sezení.
Není těch úniků už poslední dobou malinko příliš? Nevadí, raději si představme nejpraktičtější karoserii z řady nového Mercedesu E.
Ke klasickému sedanu připojili konstruktéři větší prostor vzadu, vůz jako celek je tedy až po zadní dveře zachován.
Kufr vypadá obrovsky (přesnou hodnotu zatím neznáme), nicméně "jeskyně" minulé generace měla objem neskutečných 690 litrů.
V takto velkém kufru není problém ukrýt dvojici sedadel. Ta se vyklápějí trochu netradičně proti směru jízdy, cestující vzadu se tak dívají vzad. Pro nastupování kufrem je to jistě mnohem praktičtější možnost.
Motorizace budou odvozeny od sedanu, čekejme tak motory od 1,8 kompressor až po pětiapůllitrový osmiválec.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?