Mercedesu ještě před oficiálním představením "unikly" snímky třídy E v novém provedení - kombi. Nabídne obří kufr a sedm míst k sezení.
Není těch úniků už poslední dobou malinko příliš? Nevadí, raději si představme nejpraktičtější karoserii z řady nového Mercedesu E.
Ke klasickému sedanu připojili konstruktéři větší prostor vzadu, vůz jako celek je tedy až po zadní dveře zachován.
Kufr vypadá obrovsky (přesnou hodnotu zatím neznáme), nicméně "jeskyně" minulé generace měla objem neskutečných 690 litrů.
V takto velkém kufru není problém ukrýt dvojici sedadel. Ta se vyklápějí trochu netradičně proti směru jízdy, cestující vzadu se tak dívají vzad. Pro nastupování kufrem je to jistě mnohem praktičtější možnost.
Motorizace budou odvozeny od sedanu, čekejme tak motory od 1,8 kompressor až po pětiapůllitrový osmiválec.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.