Obľúbebé SUV kórejskej automobilky Hyundai čaká v tomto roku malé osvieženie vzhľadu. Vedenie automobilky odhalilu zatiaľ jedinú fotografiu zachytávajúcu prednú časť, k dispozícii sú však aj zaujímavejšie fotografie...
Populárne kórejské SUV Hyundai Santa Fe druhej generácie čaká v polovici životného cyklu malý facelift. Prvé informácie o decentných zmenách vzhľadu sme uverejnili v tomto článku, automobilka však vtedy faceliftovanú verziu ukázala iba z prednej časti.
Dnes kolujú po internete fotografie, ktoré odhaľujú aj zadné partie a konečne aj interiér (objavili sa na zahraničnom serveri autoexpress.co.uk). V prednej časti možno zaznamenať nový predný nárazník a zmenené, tmavšie pozadie svetiel, vzadu nájdeme taktiež inovované koncové svetlomety s novou grafikou a nárazník. Kto by však čakal prevratné zmeny v interiéri, je na omyle. Z fotografií možno vyčítať iba decentné zmeny na stredovej konzole v podobe upravených ovládačov ventilácie a autorádia. Dokonca aj lacná imitácia dreveného obkladu zrejme ostane nezmenená.
Pod kapotou Santa Fe sa očakáva mierny technologický upgrade, novinkou má byť základná naftová motorizácia 2,0 CRDi s výkonom 135 kW (392 Nm), nový bude aj silný turbodiesel 2,2 CRDi s maximálnym výkonom 147 kW (436 Nm). K dispozícii bude aj nová 6-stupňová automatická prevodovka s ľahšou konštrukciou.
Faceliftovaný Hyundai Santa Fe sa na naše trhy dostane zrejme koncom tohto roka, najprv sa však začne predávať v domácej Kórei.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?