Obľúbebé SUV kórejskej automobilky Hyundai čaká v tomto roku malé osvieženie vzhľadu. Vedenie automobilky odhalilu zatiaľ jedinú fotografiu zachytávajúcu prednú časť, k dispozícii sú však aj zaujímavejšie fotografie...
Populárne kórejské SUV Hyundai Santa Fe druhej generácie čaká v polovici životného cyklu malý facelift. Prvé informácie o decentných zmenách vzhľadu sme uverejnili v tomto článku, automobilka však vtedy faceliftovanú verziu ukázala iba z prednej časti.
Dnes kolujú po internete fotografie, ktoré odhaľujú aj zadné partie a konečne aj interiér (objavili sa na zahraničnom serveri autoexpress.co.uk). V prednej časti možno zaznamenať nový predný nárazník a zmenené, tmavšie pozadie svetiel, vzadu nájdeme taktiež inovované koncové svetlomety s novou grafikou a nárazník. Kto by však čakal prevratné zmeny v interiéri, je na omyle. Z fotografií možno vyčítať iba decentné zmeny na stredovej konzole v podobe upravených ovládačov ventilácie a autorádia. Dokonca aj lacná imitácia dreveného obkladu zrejme ostane nezmenená.
Pod kapotou Santa Fe sa očakáva mierny technologický upgrade, novinkou má byť základná naftová motorizácia 2,0 CRDi s výkonom 135 kW (392 Nm), nový bude aj silný turbodiesel 2,2 CRDi s maximálnym výkonom 147 kW (436 Nm). K dispozícii bude aj nová 6-stupňová automatická prevodovka s ľahšou konštrukciou.
Faceliftovaný Hyundai Santa Fe sa na naše trhy dostane zrejme koncom tohto roka, najprv sa však začne predávať v domácej Kórei.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.