Nejen nový cee'd, ale také model Rio dostane facelift s novou firemní identitou. První snímky jsou na světě.
Kia hodlá svůj nový design vetknout napříč celou svou výrobní řadou. Novou firemní identitu částečně začal Soul, ale dostane ji i faceliftovaný cee'd, jehož první snímek jsme ukázali v tomto článku.
Pozměněnou firemní identitu čekejme i u základního modelu Rio, který se jinde ve světě prodává i jako Pride. Ta je v prodeji od roku 2005.
Fotografie pocházejí z domácího, tedy jihokorejského trhu. Podle všeho se kromě pozměněné přídě dočkáme i vylepšeného interiéru, na kahánku má mimo jiné například současný volant.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.