Hyundai se rozhodl vypustit snímky faceliftované verze svého Accentu, který na domácím trhu nazývá Vernou.
Hyundai svůj Accent stále nabízí u nás i v zahraničí a proto lze čekat, že faceliftovaná verze se z Koreje dostane i k nám.
Poměrně výraznou změnu hledejme v oblasti přední masky. Změnily se světlomety i přední vstup vzduchu.
Z novinek jmenujme eko indikátor, který ukazuje kdy je vhodné řadit a podporuje také řidičovu lehkou nohu. Interiér by měl vypadat o něco hodnotněji, zelené podsvícení přístrojů například nahradí modré, čekejme i nové materiály a barvy.
Nekvalitní snímky zatím neukazují záď a pořádně ani interiér vozu. Faceliftovaná Verna Transform (u nás Accent) se u dealerů v Koreji objeví ještě tento měsíc. V Evropě bychom ho mohli čekat ještě letos.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.