Subaru nabídne svůj model Impreza WRX s navýšeným výkonem a některými dalšími dílčími úpravami a vylepšeními. Tou druhou optimistickou zprávou je, že cena zůstane plně na původní, poměrně slušné hladině.
Subaru se rozhodlo trochu oživit svůj sportovní model WRX. Nové turbodmychadlo mu dodalo šťávu a jeho výkon se z dosavadních 230 vyhoupl na 265 koní.
Tento jistě pozitivní krok zlepší zrychlení na stovku, trvá nyní rovných 6 sekund a maximální rychlost je 209 km/h. Spotřeba je 10,4 litrů na 100 kilometrů.
Podvozek se dočkal zesílených stabilizátorů a silentbloků, takže jízda bude pro řidiče ještě větším potěšením.
Potěšením pro peněženku je to, že cena zůstává těsně pod hranicí devíti set tisíc korun.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.