Automobilka Citroen predstavila na nedávnom autosalóne v Šanghaji faceliftovaný sedan odvodený od hatchbacku C4. Faceliftovaný sedan vyrábaný v Číne prichádza s novým slovným označením Citroen C-Quatre.
Francúzsky Citroen ponúka v nižšej strednej triede okrem klasického hatchbacku C4 aj sedan odvodený od tohto modelu s označením C-Triomphe. Citroen C-Triomphe bol pôvodne určený pre čínsky trh, je teda logické, že faceliftovaný nástupca s novým menom C-Quatre sa predstavil práve v čínskom Šanghaji.
Faceliftovaný Citroen C-Quatre disponuje vyváženým dizajnom, ktorý nebol tým hlavným lákadlom u predchodcu. Predná časť je modernizovaná v duchu hatchbacku C4, ktorý sa v Európe predáva od konca minulého roku. Zadná časť je ale kompletne prepracovaná, dominujú tu mohutné koncové svetlomety a novo riešené veko batožinového priestoru s odtrhovou hranou. Tretie bočné okno dostalo nový tvar, ktorý pripomína väčšieho súrodenca C5. Interiér prešiel iba malými zmenami, najpodstatnejšou z nich je premiestnenie otáčkomera spred volantu do združeného displeja v strede prístrojovej dosky.
Citroen C-Quatre sa bude predávať s dvojicou benzínových pohonných jednotiek – 1,6 (78 kW) a 2,0 (108 kW). Výroba tohto Citroenu bude aj naďalej prebiehať v Číne, no nie je vylúčené, že sa bude predávať aj v Európe, ako model pred modernizáciou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.