Facelift pre Seat Leon Cupra

Braňo Porubčan, 18. dubna 2009, 19:25 Google+

Po nedávnej drobnej omladzovacej kúre viacerých modelov rodiny Seat (Leon, Altea, Altea XL, Toledo) prichádza na rad facelift aj pre najvýkonnejšiu verziu hatchbacku nižšej strednej triedy, Seat Leon Cupra.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Leon Cupra

Leon Cupra | foto: Seat

Sdílejte článek

Španielsky Seat nedávno predstavil faceliftované modely Leon, Altea, Altea XL a Toledo. Po včerajšom oznámení automobilky o pripravovanej premiére športovo ladeného modelu Ibiza FR v Barcelone prichádza ďalšia správa. V Bracelone bude predstavená najvýkonnejšia verzia Seatu Leon s označením Cupra.

Inovovaný Leon Cupra sa v Barcelone predstaví s omladenou tvárou, ktorú spoznáme podľa hranatejšieho predného nárazníka s trojicou vstupných otvorov pre vzduch, na strednom z nich nebude chýbať nápis Cupra (v štýle menšej Ibizy Cupra). Nový je aj tvar vonkajších spätných zrkadiel lakovaných čiernou farbou. Na zadnej časti Cupry sa veľa nezmenilo, nová je grafika koncových svetiel, nechýba nápis Cupra na veku batožinového priestoru.

Interiér Leonu Cupra bude inovovaný v duchu faceliftovanej bežnej verzie, pribudnú športové sedadlá s logom Cupra, volant so skosenou spodnou časťou venca a množstvo hliníkových doplnkov.

Pod kapotou Leonu Cupra ostáva všetko po starom, nájdeme tu teda preplňovaný agregát z dielne VW - 2,0 TFSI s maximálnym výkonom 240 koní s krútiacim momentom 300 Nm. Tieto parametre postačujú na zrýchlenie z nuly na stovku za 6,4 sekundy, maximálna rýchlosť dosahuje 247 km/h. Šprint na tisíc metrov Leon Cupra zvládne za 26,4 sekúnd. Priemerná udávaná spotreba má hodnotu 8,3 l/100 km.

Modernizovaný Seat Leon Cupra sa do predaja dostane zrejme už začiatkom leta, cena na českom trhu štartuje na 699 900 Kč.

Vytisknout

Diskuze: Facelift pre Seat Leon Cupra

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Focus RS

Ford Focus RS v ČR pod milion korun!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud