Japonská automobilka Infiniti, známa ako luxusná odnož Nissanu, paradoxne nepredáva svoje produkty na domácom trhu v Japonsku. Tu sa produkty Infinity predávaju pod značkou Nissan, ktorý vymenil logo na modeli EX a predáva ho ako Nssan Skyline Crossover.
Japonská automobilka Nissan začne čoskoro predávať novinku s názvom Skyline Crossover na domácom trhu. Pod týmto názvom sa neskrýva nič iné, ako Infiniti EX, jedinou zmenou bude nové logo Nissanu na maske a zadnej kapote.
Paradoxom je, že pôvodne japonská luxusná automobilka Infiniti nepôsobí na domácom trhu, ale zameriava sa na americký. Produkty luxusnej odnože Nissanu sa v Japonsku predávajú práve pod značkou Nissan, a tak je postup Nissanu pri uvedení modelu Skyline Crossover opodstatnený.
Nissan Skyline Crossover pod kapotou ukrýva rovnakú techniku ako sesterské Infiniti EX, nájdeme tu teda vidlicový šesťvalec 3,7 V6 s výkonom 320 koní (360 Nm), pre americký trh je vyhradený slabší agregát s objemom 3,5 litra s maximálnym výkonom 304 koní.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.