 
            Francúzsky Renault sa rozhodol inovovať staršiu generáciu modelu Clio, ktoré sa na rôznych trhoch predáva pod označením Campus alebo Storia. Staršie Clio je v predaji už 11 rokov, no napriek tomu sa vďaka nízkej cene stále dobre predáva.
Automobilka Renault má v triede malých automobilov viacero zástupcov. Okrem nového Clia, ktoré nedávno prešlo faceliftom sa predáva aj Thalia a staršia generácia Clia s označením Campus, alebo Storia.
Renault pripravil pre Clio Campus (Storia) malý facelift, ktorý sa prejavil skôr v exteriéri vozidla. V interiéri je k dispozícii nová textúra čalúnenia. V exteriéri je novinkou nový mohutnejší predný nárazník s integrovanými hmlovými svetlami, zmenená je aj maska, ktorá je teraz v štýle novej Thalie. Spätné zrkadlá dostali nový tvar, sú prevzaté taktiež z Thalie.
Pod kapotou sa neudiali žiadne zmeny, k dispozícii je benzínový agregát 1,2 s výkonom 44 kW, alebo 55 kW. Vznetový agregát 1,5 dCi je taktiež vo dvoch výkonových verziách (48 kW a 63 kW). Pre slabší benzínový motor je možná úprava na LPG.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?