Opel predstavuje Insigniu OPC

Braňo Porubčan, 15. dubna 2009, 20:01 Google+

Nemecký Opel prichádza s najvýkonnejšou verziou svojho modelu Insignia s prívlastkom OPC. Maximálny výkon 325 koní, krútiaci moment 400 Nm, zrýchlenie z nuly na stovku za 6 sekúnd, pohon všetkých kolies...čo viac si môže srdce športového fanúšika priať?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Insignia OPC

Insignia OPC | foto: Opel

Sdílejte článek

Srdcia fanúšikov športového oddelenia OPC značky Opel sa určite potešia nasledujúcej správe. Opel má pripravenú najšportovejšiu verziu modelovej rady Insignia, tradične s prívlastkom OPC (Opel Performance Center). Predstavenie novej Insignie OPC je naplánované na autosalón v Barcelone, ktorý sa začne už 7. mája.

Opel vybavil svoj najsilnejší model z rady OPC šesťvalcovým benzínovým agregátom 2,8 V6 s dvoma turbami, ktorého maximálny výkon dosahuje hodnotu 325 konských síl, skrútiacim momentom 400 Nm. Opel Insignia OPC bude ďalej vybavený upraveným športovým podvozkom s pohonom 4x4, ktorý bude oproti bežnej verzii znížený o 10 mm. Parametre vyladeného agregátu sa postarajú o zrýchlenie na stovku za 6 sekúnd, maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 250 km/h.

Po prvý krát je aj v portfóliu OPC štandardom systém Adaptive 4x4 a jeho zadný diferenciál s elektronicky obmedzenou svornosťou. Systém pohonu 4x4 bol prepracovaný aby podriadil distribúciu krútiaceho momentu športovej filozofii OPC. Vzhľadom na vyššiu výkonnosť OPC boli v vylepšené aj brzdy. Znalci si okamžite všimnú strmene Brembo a vŕtané disky s priemerom 355 mm na prednej náprave.

Exteriér modelu Opel Insignia OPC bude už z diaľky dávať najavo veľký potenciál automobilu. Prepracovaný predný a zadný nárazník, spolu s 19 až 20 palcovými diskami kolies budú zvýrazňovať dynamický charakter modelu. Ani interiér neostane pozadu, vnútri si vás získajú sedadlá Recaro s mnohými športovými doplnkami.

Nový Opel Insignia OPC bude k dispozícii v showroomoch už v jeseni tohto roku.

Vytisknout

Diskuze: Opel predstavuje Insigniu OPC

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

X5 Security Plus

BMW X5 Security Plus - další tank

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud