Aston Martin do světa vypustil první obrázek svého nového supersedanu, Rapide. Ten se před několika lety představil světu jako obdivovaný koncept, již velmi brzy se ho konečně dočkáme v sériovém vyhotovení.
Snímek z bočního profilu není nikterak překvapivý, odhaluje linii ladného vozu.
Sériovou verzi Rapide uvidíme s nejvyšší pravděpodobností na podzimním autosalonu ve Frankfurtu. Do té doby nám bude automobilka po malých kouscích dávkovat informace.
V tuto chvíli víme, že pod kapotou Rapidu uvidíme dvanáctiválec o objemu šest litrů, který dá výkon 510 koní. Maximální točivý moment dosáhne 600 Nm, přičemž roztáčena bude zadní náprava.
Převodovka se šestistupňová, sekvenční, řadí se pádly pod volantem.
Výroba by měla začít spolu s příštím rokem.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?