Největší terénní Audi, obří SUV Q7, dostalo pro druh poločas svého života malý facelift, který jej trochu sblíží se zbytkem současné řady automobilky z Ingolstadtu. Přichází však i zbrusu nová technika.
Zvenčí inovovanou Audi jasně poznáte podle integrovaných LED světel pro denní svícení. Právě ty její vzhled značně připodobní ze zbytku modelové řady, která je právě těmi to světly velmi výrazná.
Menší změny se odehrají na designu, tradičně jsou pozměněny tvary nárazníků a aby se neřeklo, že je toho málo, v nabídce Q7 přibylo i několik nových barev.
Interiér dostal vylepšené zdobení dřevem a další dekory. Za zásadní změnu můžeme považovat implementaci třetí generace multimediálního systému MMI.
Ten, kromě své vyšší intuitivity, nabídne ovládání hlasem a například vylepšené 3D v navigaci.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.