Známý retro roadster od AC cars, Cobra, dostane ve své šesté generaci výraznou novinku, totiž střechu s fantastickými, vzhůru se vyklápějícími dveřmi. Zmrtvýchvstání britské automobilky tak bude řádně oslaveno.
AC cars jsou dnes nejstarší fungující britskou automobilkou. Na autosalonu v Monaku 16 dubna ukáží svoji šestou generaci sporťáku Cobra.
Ačkoliv jde o britskou firmu, Cobra je nyní vyráběna v Německu. Navazuje na sporťák AC Cobra z 60. let a to jak vzhledem, tak i zábavou za volantem.
Pod kapotou má motor z Corvette, 6,2 litru velký motor dává nemalých 437 koní. Málo? AC Cars nabízí i verzi GTS s motorem vyladěným na 647 koní, což stačí k tomu, aby lehké auto zrychlilo na stovku za 3,3 sekundy. O brzdění se starají čtyřpístkové brzdy od Porsche.
Standardním vybavením bude lehká snímací střecha, na kterou budou zajímavé její dveře - otevírají se nahoru ve stylu Gullwing.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.