Nissan dnes představil svoji variaci na sportovní kupé 370Z, totiž otevřenou verzi 370Z Roadster. Oficiálně se představil na autosalonu v New Yorku, který právě dnes začíná novinářskými prezentacemi.
Roadster přirozeně maximálně vychází z kupé, najdeme u něj tak stejný podvozek i stejný motor. Oproti minulé generaci je 370Z kratší a tím pádem i lehčí, ale jen minimálně. Dodatečné výztuhy zvedly oproti kupé hmotnost o nemalých 150 kilo.
Pod kapotou najdeme šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 332 koní. V nabídce je dvojice převodovek, buď klasický šestistupňový manuál nebo sedmistupňový automat s řazením pod volantem.
Zrychlení a maximální rychlost výrobce neuvedl, můžeme se tak kochat leda pneumatikami o rozměru 18 nebo 19 palců.
Střecha je klasicky plátěná, její stažení trvá 20 sekund a součástí tohoto úkonu je i vysunutí větrného deflektoru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.