Biologové, přepište učebnice. Dodnes jste rozlišovali jen pět podtříd obojživelníků, dnes byl objeven další, je jim Amphicoach Amphibious. Dokáže existovat na souši, ve slané i sladké vodě a je tak opravdovým unikátem.
Po šesti letech vývoje a testování je tu trochu zvláštní autobus, který se pyšní něčím, na co jiní mohou jen hledět. Tento autobus je obojživelný, krom klasického pohybu po silnici s ním můžete i do moře nebo do rybníka.
Tento autobus se opravdu bude prodávat, splňuje veškerou potřebnou legislativu EU a dá se čekat, že v přímořských oblastech z něj bude turistický tahák.
Uvnitř je to klasický autobus s padesáti místy, LCD displeji, DVD přehrávačem.... a záchrannými vestami.
Vodní autobus je vyroben z velmi tuhého hliníku, ze kterého se vyrábí námořní plavidla. Díky tomu je lehký. Vybaven může být jedním ze dvou dieselových motorů a pohon může být směřován jen na jednu, nebo na obě nápravy. Na vodě je autobus schopen putovat rychlostí přes osm uzlů, tedy asi 15 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.