Aston Martin představí v květnu v pořadí již druhý koncept, který se bude honosit slavnou značnou Lagonda. Informaci potvrdil sám majitel této firmy, David Richards, takže se máme opravdu na co těšit.
Pokud si, stejně jako já, lámete hlavu jaký že to významný autosalon se koná v květnu, prozradím vám to. New York je na začátku dubna, Šnaghaj i Moskva taktéž. Potom je dlouhá pauza a teprve v září začíná Frankfurt. Tedy žádný.
Otázkou tedy je, zda se David Richards při oznamování této zprávy spletl, nebo zda uvidíme novou Lagondu na vlastním představení Astonu mimo jakýkoliv autosalon.
Na autosalonu v Ženevě jsme viděli pozoruhodnou směs snad všech automobilových stylů, otázkou tedy zůstává co to v květnu uvidíme. Podle všeho nebude druhý koncept o nic nudnější než ten první.
Představení prvního konceptu Lagonda najdete zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.