Indická automobilka Tata už dlhšie ohlasuje zámer začať vyrábať autá dostupné takmer pre každého. Po modely Nano ktorý bude určite bestsellerom v Indii pripravuje automobilka útok priamo do Európy. Tým útokom sa má stať model Prima.
V európe by sa mal model predstaviť v roku 2011, čo je už ale dosť dlhá doba, a za ten čas môže byť veľa vecí inak. Konkurenciu pri začiatku predaja bude mať už aj z vlastnej stajne, model Nano sa totiž bude v Európe predávať s ročným náskokom.
A nielen Nano. V predaji bude aj model Indica s elektrickým pohonom. Takto šetrný model bude mať zrýchlenie na 100-ku pod 10s a prejde na jedno nabitie až 200km, čo sú slušné hodnoty na celkovo neznámu automobilku.
Či sa mu podarí presadiť v ťažkej konkurencii na starom kontinente je len otázne, no pokiaľ mu konštruktéri priradia zaujímavú cenu, úspech je zaručený.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.