Indická automobilka Tata už dlhšie ohlasuje zámer začať vyrábať autá dostupné takmer pre každého. Po modely Nano ktorý bude určite bestsellerom v Indii pripravuje automobilka útok priamo do Európy. Tým útokom sa má stať model Prima.
V európe by sa mal model predstaviť v roku 2011, čo je už ale dosť dlhá doba, a za ten čas môže byť veľa vecí inak. Konkurenciu pri začiatku predaja bude mať už aj z vlastnej stajne, model Nano sa totiž bude v Európe predávať s ročným náskokom.
A nielen Nano. V predaji bude aj model Indica s elektrickým pohonom. Takto šetrný model bude mať zrýchlenie na 100-ku pod 10s a prejde na jedno nabitie až 200km, čo sú slušné hodnoty na celkovo neznámu automobilku.
Či sa mu podarí presadiť v ťažkej konkurencii na starom kontinente je len otázne, no pokiaľ mu konštruktéri priradia zaujímavú cenu, úspech je zaručený.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?