Indická automobilka Tata už dlhšie ohlasuje zámer začať vyrábať autá dostupné takmer pre každého. Po modely Nano ktorý bude určite bestsellerom v Indii pripravuje automobilka útok priamo do Európy. Tým útokom sa má stať model Prima.
V európe by sa mal model predstaviť v roku 2011, čo je už ale dosť dlhá doba, a za ten čas môže byť veľa vecí inak. Konkurenciu pri začiatku predaja bude mať už aj z vlastnej stajne, model Nano sa totiž bude v Európe predávať s ročným náskokom.
A nielen Nano. V predaji bude aj model Indica s elektrickým pohonom. Takto šetrný model bude mať zrýchlenie na 100-ku pod 10s a prejde na jedno nabitie až 200km, čo sú slušné hodnoty na celkovo neznámu automobilku.
Či sa mu podarí presadiť v ťažkej konkurencii na starom kontinente je len otázne, no pokiaľ mu konštruktéri priradia zaujímavú cenu, úspech je zaručený.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.