VIDEO: BMW spustilo speciální stránku, na které se nám pomalu ale jistě odpočítává čas do představení žhavé novinky v řadách divize M, totiž první terénní modely označené tímto prestižním písmenem M na zádi.
BMW tvrdí, že jde o novou kapitolu v dějinách divize M. A možná není daleko od pravdy, kam má paměť sahá, BMW nikdy nedalo značku M něčemu tak málo sportovnímu.
Sama stránka, kterou najdete na této adrese, nám toho moc nepoví. Ovšem podíváme-li se do zdrojového kódu, zjistíme několik zajímavých věcí.
Automobilka totiž dala do klíčových slov například toto: V8, Twin Scroll Twin Turbo, 550 bhp, lightweight, grills, Adaptive Drive a Head Up Display. Tím tedy mnoho naznačila.
Nové BMW X5 M a X6 M tedy budou mít pod kapotou dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 550 koní. Oba modely by měly být odlehčeny, jak napovídá slovíčko lightweight. Slovo grills zase evokuje velké vdechy vzduchu a slova Adaptive Drive a Head Up Display zase napovídají zajímavé prvky výbavy.
Odpočítávání běži, uvidíme tedy za měsíc.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.