Gumpert přivezl do Ženevy to nejlepší co dokáže vyrobit, totiž supersport Apollo Speed. Superrychlý stroj brousící svojí nízkou karoserií silnici je jedním z opravdových zlatých hřebů tohoto ročníku autosalonu.
Tento superstroj jsme si již představili před časem, nyní ale máme i něco víc než jednu tmavou fotku.
Apollo je poháněno osmiválcem od Audi o objemu 4,2. Každý válec má pět ventilů a i díky tomu, spolu s přeplňováním, z něj bylo možné vyždímat rovných 700 koní a točivý moment 875 Nm.
Výkon jde skrze synchronizovanou šestistupňovou sekvenční převodovku na zadní kola. Ovšem kdyby bylo všechno málo, je možné pro bleskurychlé zrychlení zamknout diferenciál zámkem od Torsenu.
Apollo zrychlí na stovku jen za rovné tři sekundy, přičemž maximální rychlost převyšuje 360 km/h.
V Ženevě se představil v zajímavé modré barvě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.