Na autosalonu v Ženevě se světu představil další z mnoha supersportů. Ačkoliv to v té záplavě téměř zaniká, i poměrně slavná karosárna Zagato představila ve Švýcarsku něco nového a poměrně výrazného.
Základ z Corvetty, karoserie od Zagatta, takový je nový supersport honosící se jménem slavné karosárny.
Pod přední kapotou najdeme motor o objemu 6,2 litru a výkonu 440 koní. Je umístěn tak, aby byl co nejblíže středu auta, díky čemuž má Z-one výborné rozložení hmotnosti 50:50. Jeho výkon jde na silnici skrze šestistupňovou manuální převodovku.
Při hmotnosti jen necelé 1,2 tuny je Perana poměrně mrštným vozem. Podle výpočtů Zagatta vystřelí na stovku pod 4 sekundy a na 160 to bude trvat sekund 10.
Rozměry jsou tak nějak střední, délka 440 cm, výška 123 cm a šířka 192 cm.
Produkce bude omezena na 999 kusů ročně, ovšem délka produkce zveřejněna nebyla. Cena bude spočívat pod padesáti tisíci euro (1,4 milionu korun) bez daní a případných cel.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.